Skip to main content
  • Bankowość Internetowa dla klienta Indywidualnego.

    Bankowość Internetowa dla klienta Indywidualnego.

    Kilka informacji o naszej Bankowości Internetowej dla klienta Indywidualnego:

    Rozwój globalnej sieci Internet tworzy miejsce do powstawania nowych usług. Jedną z nich jest Internet Banking, poprzez który można kontrolować swój rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Bez problemu klient może dokonać podstawowych transakcji związanych z rachunkiem lub sprawdzić stan swoich oszczędności.
    Internet Banking, to bezpieczeństwo wszystkich operacji, jakie można wykonać za pomocą własnego komputera. Bardzo cenimy Państwa czas, dlatego mamy nadzieję, że możliwości, jakie daje serwis Internet Banking, w pełni zaspokoją oczekiwania naszych Klientów. Tu zawsze każdy jest pierwszy w kolejce.

    Internet Banking umożliwia m.in:
    - sprawdzenie stanu rachunku saldo, historia, szczegóły operacji, potwierdzenia transakcji
    - wykonywanie przelewów krajowych (w tym realizowane natychmiastowo oraz płatności VAT split payment)
    - wykonywanie przelewów dewizowych
    - tworzenie listy przelewów zdefiniowanych
    - odpowiedź na otrzymany przelew, ponowienie wysłanego,
    - doładowanie telefonu prepaid, - przelew podatkowy,
    - tworzenie i modyfikacja zleceń stałych,
    - uzyskanie informacji o kredytach
    - składanie zleceń okresowych
    - śledzenie historii operacji
    - wydruk potwierdzenia wykonania operacji
    - eksport i wydruk wyciągów
    - przeglądanie i obsługę kart lokalnych i On-Line
    - otrzymanie i opłacanie w formie elektronicznej rachunków i faktur od wielu Usługodawców
    - zarządzanie limitami transakcji
    - możliwość złożenia wniosków o świadczenie Rodzina 500+ i świadczenie Dobry Start (300+)
    - koszyk przelewów – możliwość zapisania przelewu do późniejszego zatwierdzenia, przegląd przygotowanych przelewów
    - zarządzanie zgodami marketingowymi

    Bezpieczeństwo:

    W celu zachowania bezpieczeństwa system stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne. Połączenie z Bankiem chronione jest protokołem szyfrującym SSL/TLS. Przy próbie odświeżenia strony przez klienta wykonywana jest operacja bezpiecznego wylogowania. Każdy system operacyjny (również oprogramowanie) wymaga stałych aktualizacji poszczególnych komponentów. Jest to konieczne ze względu na pojawiające się w różnych elementach systemu luki, które mogą stanowić zagrożenie dla komputera oraz wykonywanych na nim czynności. Do autoryzacji dyspozycji klienta stosowane jest silne uwierzytelnianie 2FA.

    Więcej informacji na temat systemu Bankowość Internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małyh Firm znajduje się w Instrukcji Użytkownika IB.

    Znajdziesz nas też tutaj